tisdag 24 januari 2012

Sleepless in Dallas.

Tänk dig "I love college". Låten. -> musikvideon. Har du inte sett den så kolla upp den.
Om inte så tänk dig never back down eller någon annan amerikansk film med typiska college/tonårsfester.. Det var vi med om för 2 dagar sen. Jelloshots, äkta beer-pong-bord och 2 kegs. Kegstands blev uträttade och limbotävling fanns att delta i. Jag vann kegstandet av oss svenskar, såklart. Och i limbo vann jag över alla på hela festen! Slå det. UNDERBAR JÄVLA FEST.

Vilka underbara människor här finns. Och fyfan vad roligt jag haft. Martins svenska fotbollsramsor på festen inför en massa helt oförstående amerikaner var en höjdpunkt. Eller Kihlanki när han åt hundmat. Amerika är bra på fester men de behöver oss svenskar för att lära sig hur man festar på riktigt! Med tanke på att tate blev tagen av polisen och blev utfrågad när han hade ett flak öl i handen, satt utan tröja och var full som bara tate kan! Men det löste sig, vi är ju svenskar. ;)

Vi tog farväl av rvn, vårt hem, vårt sex veckor långa härliga liv här, innan idag. Austin har vi också tagit farväl av, vilket förmodligen var det sorgligaste. Jag tror jag talar för alla nu. Hejdå akin, hejdå jared, hejdå tom dugans backyard ramp, hejdå lauren plus vänner, hejdå tacos och vintagebutiker. Det får räcka med farväl. Hoppas jag får se allt och alla igen!

Nu ligger jag här, i stort sett klarpackad i ett litet hotellrum i Dallas. Kan inte sova fastän jag inte sovit mer än 10-12 timmar de senaste 3 dagarna. Vissa saker lyser väl dock upp: jag får snart träffa vänner och familj och jag har köpt en gopro hd hero 2 tidigare idag. Annars suger det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar