söndag 18 december 2011

balls of steel.

Idag vart vi i någon random betongpark som vi fick tips om av någon local bmxerduuuude. Superfly, bara träffade honom på starbucks sen fixade han resten.

Så vi drog dit, följde efter honom i hans pickup-truck, som alla, alla, alla har här i USA. Till och med vanliga arbetare som inte tjänar ens hälften av det jag tjänar hemma. Jävla USA.. Man blir lite arg.

Väl där så träffade vi Robbie Morales (ägare av cult och fit bike co.) som var sjukt chill och lovade oss "homie-prices" för att vi var roadtrippers. USA LEVERAR gång på GÅNGGG.

Filmade lite sen fick jag en riktig nutcracker och kunde inte röra mig på ett par minuter. Så end of biking för den dagen. Men jag tror att de är fullt fungerande igen, jag får ta och prova i smyg en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar