fredag 23 december 2011

Spyflugan ogge

Igår var det en hård hemmafest i vår husbil. Vårt mobila hem alltså!
Jim bean, UV-Vodka, Four loko, monsterblandningar och öl i mängder. Sen var det världens diskussioner kring allt som har med livet att göra, men mycket kring brudar. ordkrig till den milda grad.

Sen drog tate, kihlanki och martin ut, fast åt olika håll. Oscar stack med Martin, jag gick själv och tate och kihlanki snurrade runt någonstans. Hittade dem lite varstans när vi skulle in och snacka med några tjejer på någon pizzeria. Sen försvann de in på en krog och jag gick längs bar-gatan för mig själv. Sen stötte jag på en full tysk som jag snackade med allt om, han var kanske 35-40? och i samma veva stötte vi på Martin. Tysken ville att vi skulle börja jobba för honom i porsche racing team som han var manager för, eller vad han nu svamlade om.. Sen gav han mig 5 dollar så stack jag.

Sen försvann de också så jag gick några rundor till sen tillbaka till vanen där ogge sov med öppen dörr. Duktig... Dagen efter fick vi reda på att han spytt på dörren också för att han var så full så att han inte kunde öppna den, loooool.


För någon dag sen så vart vi även på cult warehouse, men Oscar har inte orkat ladda upp några bilder för att han är så lat. Men jag har några halvtaskiga som kommer upp här efter the wall of text.

I alla fall så fick jag ett chromestyre, stem, 2 tee's, och en stephen murray minibmx för 100 dollar. Ungefär 700kr. "Dyrt". Sen fick vi även air fresheners, grepp, monster, vax, stickers och massa annat som en roadtrippresent! Så jävla schyst den där Robbie. Vi skulle dyka upp på cults egna hemsida också med bilden på oss alla!!! Håll utkik http://cultcrew.com.

bildbomb! Orkar inte skriva separata bildtexter till bilderna men här är lite ihopslängt från olika ställen och olika tillfällen.











1 kommentar:

  1. GOD JUL MARCUS!
    Hoppas tomten kommer till dig där du är.
    Lång väg från det mörka Sverige men till juldagen skall han ju vara framme !!

    SvaraRadera