tisdag 20 december 2011

shopping

Här ligger jag på min vindsvåning i vår husbil och kollar ut från fönstret med solen stående i mina ögon. Skarp men härlig.
Ännu en dag vaknar jag av att Martin, som jag delar bädd med, smeker mig på armen. Andra dagar har han omfamnat mig och vissa dagar har jag bara vaknat av att jag varit sååå jävla kissenödig.

Och nej, Martin är inte homosexuell, han tror bara att det är hans tjej som ligger bredvid honom. Jag har tydligen liknande former.. bra eller dåligt? En ständigt återkommande fråga..

Imorse var för övrigt utsikten ut på en parkering. Låter kanske inte så spännande till en start men den var full av mexare! Härlig underhållning då det stup i kvarten dyker upp bilar av olika slag och plockar upp dessa mexikanska (troligtvis illegala) arbetare. Voila, jobb för dagen.

Igår vart vi även på ett shopping mall, kirrade biljetter till en movie preview som ska släppas om ett halvår men hann inte dit i tid då vi var på shopping spree! Levi's outlet med galet billiga jeans och tröjor. Sen lite andra affärer där det inhandlades turtleströja och turtlesbälte. Ka chiiing. Massor med transformersprylar också men jag håller lite i pengarna..

Dåligt med bilder när jag mobiluppdaterar dock, men ska se om jag får in någon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar