tisdag 27 december 2011

Hostelfest

Festligt blev det igår igen. Många bud light och paaaaabst blue ribbon rann nerför strupen, vilket märks av lite idag. Fast innan dess så hojade vi på en fet skola med underbara spots! Martin drog ett riktigt decent handrail bl.a.
Själv skaffade jag mig en hälsporre så nu har jag lite problem att gå heeeh..

Vi, eller snarare tate, tog reda på en grej igår kring brasilianska tjejer: gör tjejer från Brasilien "brasilian wax" eller är det en myt?
- det visade sig att alla där i alla fall plågade sig själva på det viset!
Ännu en gång känns det som att jag härmed levererat viktig och ytterst hemlig fakta. Därför är jag nöjd och slänger som pricken över i'et upp lite bilder från min nya iPhone som inhandlades igår. *nöjd*

P.s. Bilderna gick inte att ladda upp från nallen så en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar